مغز فندق بلانچ شده

- 1400/10/09
- 4839
مغز فندق بلانچ شده

مغز فندق بلانچ شده با سفید کردن مغزها از طریق جدا کردن پوست آنها و جدا کردن آنها از مغزهای نیمه بلانچ شده با کالیبر 11/13 میلی متر، 13/15 میلی متر، 15+ میلی متر تولید می شود. 
هسته های خام بلانچ شده که پوست با استفاده از حرارت با 5% پوست، 4-5% رطوبت جدا شده است.

 

 فرآیند بلانچینگ:

بلانچینگ فرآیندی در پخت و پز است که در آن غذا، در مورد ما فندق، با آب جوش جوشانده می شود. سپس پس از مدتی مشخص برداشته می شود و در آب یخ فرو می رود و فرآیند پخت را متوقف می کند. پس از این فرآیند، آنها را می توان منجمد، خشک، کنسرو کرد یا به آسان کردن پوست کندن آن کمک کرد.

 

آیا فندق باید بلانچ شود؟ 

دلیل این امر تلخ مزه بودن پوست فندق است. با این حال، برداشتن پوست فندق می تواند یک کار آزاردهنده باشد. به همین دلیل فندق را بلانچ می کنیم. فرآیند بلانچینگ به آسان کردن فرآیند لایه برداری کمک می کند و به ما اجازه می دهد تا تکه تکه پوست را برداریم.

 

چگونه پوست فندق برشته شده را جدا کنید؟ 

در یک تابه، فندق را در یک لایه در طبقه وسط فر به مدت 10 تا 15 دقیقه یا تا زمانی که رنگ آن کم رنگ شود و پوست آن تاول زده شود، برشته کنید. آجیل ها را در یک حوله آشپزخانه بپیچید و بگذارید 1 دقیقه دم بکشد. آجیل ها را در حوله بمالید تا پوست های شل شده از بین بروند (نگران پوست هایی نباشید که جدا نمی شوند) و کاملا خنک شوند.

 

آیا می توانید فندق بلانچ شده را برشته کنید؟ 

برای برشته کردن فندق بلانچ شده، آن را روی یک تابه قرار دهید و در فر با دمای 350 درجه فارنهایت به مدت 10 تا 15 دقیقه بپزید و هر 5 دقیقه یکبار هم بزنید. قبل از استفاده کاملا خنک شود

 

آیا فندق را قبل از تفت دادن بشکنیم؟ 

فندق ها را به صورت یک لایه روی یک ورقه فری که لبه آن را چرب نکرده اید، پخش کنید. به مدت 12 تا 15 دقیقه یا تا زمانی که پوست‌ها قهوه‌ای شده و شروع به شکافتن و ترک خوردن کنند، در فر بپزید. زمانی که در فر در حال برشته شدن هستند، ورقه پخت را تکان دهید.

 

آیا می توانید پوست فندق را بخورید؟ 

خلاصه فندق را می توان کامل، ورقه شده، آسیاب شده، خام یا بوداده یافت. آنها معمولاً به عنوان میان وعده خورده می شوند یا به غذاهای پخته شده و سایر غذاها اضافه می شوند. بهتر است آنها را با پوست بخورید.

 

آیا سگ ها می توانند فندق بخورند؟ 

فندق. تا زمانی که فندق ها بدون نمک، بدون پوشش و در حد اعتدال باشند، توله سگ شما نباید هیچ مشکلی برای سلامتی داشته باشد. با این حال، مراقب باشید زیرا سگ‌های کوچک می‌توانند به راحتی خفه شوند و سگ‌های بزرگ‌تر احتمالاً آنها را به طور کامل می‌بلعند که در آن مهره در روده‌هایشان گیر می‌کند.

 

موارد مصرف:

میان وعده، در آجیل مخلوط، نانوایی، شکلات صنعت شکلات سازی و ساخت فندق شور و غیره


عملکرد:

تشخیص آجیل، تزئین برای محصولات پخته و شیرینی

 

بسته بندی:

بسته بندی شده در کیسه های وکیوم 10 کیلوگرمی، 12.5 کیلوگرمی، 20 کیلوگرمی و 25 کیلوگرمی با کارتن یا بدون کارتن.

 

7 دلیلی که فندق برای سلامتی شما مفید است

1. پر از مواد مغذی
2. سرشار از آنتی اکسیدان
3. ممکن است برای قلب خوب باشد
4. با نرخ کمتر سرطان مرتبط است
5. می تواند التهاب را کاهش دهد
6. ممکن است به کاهش سطح قند خون کمک کند
7. اضافه کردن آسان به رژیم غذایی شما

درباره فواید فندق برای سلامتی بیشتر بدانید. کلیک کنید...

× صفحه اصلیتماس باما