مغز فندق برشته شده با پوست

- 1400/10/02
- 6623
مغز فندق برشته شده با پوست

فندق (همچنین به عنوان فیبرت شناخته می شود) در شیرینی جات در سراسر جهان به دلیل طعم شیرین و لذیذی که دارد محبوبیت دارد. ما دوست داریم از آنها در غذاهای خوش طعم نیز استفاده کنیم. و طعم لطیف آنها برای بسیاری از غذاهایی که نیاز به دوز اضافی ترد و آجیل دارند، مناسب است.

کاربرد مغز فندق برشته

فندق برشته یک افزودنی عالی به سالاد، سبزیجات بوداده، و دسرها است و همچنین یک میان وعده سالم و عالی است!

ما عاشق تفت دادن فندق به دلیل ترد، آجیل و طعم ملایمی هستیم که بو دادن ایجاد می کند، و اغلب در شب فیلم خانوادگی به جای پاپ کورن یا چیپس، آجیل برشته شده را میان وعده می خوریم. ما همچنین دوست داریم آنها را به عنوان رویه ماست، پنکیک، بستنی و حتی کیک های شکلاتی و وانیلی قرار دهیم!

فندق بو داده خشک که پوست آن با استفاده از حرارت 10-50% پوست چسبیده، 0.8-3% در سطح رطوبت مورد نظر جدا شده است.

در حال حاضر در دنیا بیش از 100 نوع محصول از فندق تولید و به بازارهای بین المللی ارسال می شود.

برشته کردن فندق در خانه

مغز فندق برشته شده با پوست

ورقه پخت را در فر قرار دهید و آجیل ها را به مدت 15 دقیقه داخل فر بگذارید و هر 5 دقیقه یا بیشتر آنها را هم بزنید. آنها زمانی انجام می شوند که معطر هستند، پوست آنها ترک خورده و درخشان است. از آنجایی که پوسته کاملاً تیره است، تشخیص اینکه آیا شروع به سیاه شدن و سوختن کرده است دشوار است، بنابراین اگر مطمئن نیستید، بهتر است اشتباه کنید. یک حوله آشپزخانه تمیز را روی یک کاسه بزرگ بپوشانید و آجیل ها را در آن بریزید (اگر روی ورقه پخت باقی بمانند ممکن است بیش از حد برشته شوند). بگذارید خنک شود.برای توضیحات بیشتر مقاله رست کردن فندق را مطالعه کنید.

این شرکت با سه دهه تجربه عواملی همچون صداقت در کار ، کیـفیت در تولـید و تعهد و رضایت مشتری را همواره سرلوحه کلیه فعالیتهای خود قرارداده و در نتیجه حاصل این اندیشه باعث آن شد که امروز ما توانایی فرآوری بیش از 50 درصد تولید داخلی فندق را با بهترین کیفیت داشته باشیم و سالهاست محصولات این شرکت به عنوان مواد اولیه به بزرگ ترین شرکت های تولیدی صنعت شیرینی و شکلات و بستنی ارائه میگردد.

 

با توجه به درخواست مصرف کننده این شرکت نسبت به تولید گرانول با در سایزهای 3.5 و 4.5 و 5.5 و 6.5 و 7.5 میلی متر جهت مصرف در کارخانجات شکلات سازی ، کیک و بستنی و صنایع وابسته اقدام می نماید.

برچسب : مغز فندق
× صفحه اصلیتماس باما