گرانول فندق (فندق خرد شده)

- 1400/08/16
- 2266
گرانول فندق (فندق خرد شده)

گرانول چیست ؟

به طور کلی فرآورده های خرده شده غلات گرانول نامیده میشود. گرانول یا غلات فرآوری شده یک خوراکی، تنقلات یا اسنک به حساب می آید. که معمولاً در وعده صبحانه یا بین وعده های اصلی مصرف می‌شود. گرانول انواع متنوعی دارد،معمولاً از غلاتی مانند جو دو سر یا جو پرک ، عسل رقیق شده، آجیل‌ مغز ها همچون مغز فندق و سایر مواد خوش طعم دیگری مثل شکر قهوه ای، برنج بوداده، میوه‌های خشک مانند کشمش و خرما و ... استفاده می شود.

 

موارد مصرف گرانول 

گرانول می تواند به عنوان تنقلات یا اسنک با شیر و یا ماست ساده و یا در کنار میوه های تازه مثل توت فرنگی، بری ها، موز و آناناس سرو شود. گرانول را می تواند یک میان وعده بسیار مغذی و ارزشمند برای تمامی افراد مخصوصاً کودکان و نوجوانان که دارای اضافه وزن نیستند مورد استفاده قرار گیرد. در پیاده روی های طولانی و دویدن ها ، پیک نیک های طولانی و صرف وقت در طبیعت و ورزش مصرف گرانولا به تامین انرژی لازم کمک زیادی می کند.

 

شیوه نگهداری گرانول

بهتر است جهت حفظ مزه و کیفیت گرانول ها، آنها را در مکانی سرد و خشک نگه داری کرد.

 

زمان ماندگاری گرانول

زمان ماندگاری گرانول ها همیشه بالاتر  از حالت معمولی غلات بوده و همیشه کیفیت آنها تا دراز مدت حفظ خواهد شد.

گرانول فندق یکی از پرطرفدارترین و خوشمزه ترین گرانول ها به حساب می آید.

 

تولید گرانول فندق

تولید گرانول فندق

با توجه به نیاز بازار مصرف و نظر به درخواست مصرف کننده شرکت خشکبار طلایی پاسارگاد نسبت به تولید گرانول در سایزهای 3.5 و 4.5 و 5.5 و 6.5 و 7.5 میلی متر جهت مصرف در کارخانجات شکلات سازی ، کیک و بستنی و صنایع وابسته اقدام می نماید.
جهت اطلاع از قیمت یا سفارش  به صفحه گرانول فندق مراجعه کنید.
تلفن : 33222007-33222008-33221562 (028)

× صفحه اصلیتماس باما